» V Ä N T A T I M E R Ä N 9 5 8 D A G A R O C H N U Ä N T L I G E N !

alla bilder tagna från min systers blogg
Kommer ni ihåg inlägget jag skrev för några veckor sedan, om att jag skulle på en konsert? Inte (det här)? Isånnafall ska jag berätta om något stort för er.
För några år sedan, ungefär 2,7 år sedan så började jag lyssna mer och mer på ett band och en månad senare kunde jag allt om dom också. Bandet är one direction och nu äntligen, efter att ha viljat gå på den gången bandet var på xfactor i Sverige och sedan den andra konserten förra året så har jag nu äntligen varit på en av deras konserter och sätt dessa fem killar live. 
Jag kan fortfarande inte fatta att jag för mindre än 26 timmar sedan stått 10 meter från Harry, Zayn, Louis, Liam och Niall och sätt dom på riktigt. 
 
 
Iallafall så var konserten jättebra förutom all väntan innan och mellan förbandet och 1D. Förbandet var 5sos och jag gillar dom mycket mer nu än innan, då jag bara hade hört ungefär 2 låtar, har redan lagt till två nya låtar i min spellista. 
Jag och min syster var det som var och vi åkte buss upp och hem och vi stod på parkett yellow. Hade aldrig varit på arenan innan och visste eller hade inte tänkt mig att arenan var så stor. (se översta bilden)
 
 
Kan alltså sammanfatta att konerten var jättebra men att jag inte lyckats att ta in detta än och kommer nog aldrig att göra. Hoppas att One Direction släpper en ny skiva tills nästa höst så att jag kan få gå på en konsert till innan jag dör så att jag kan vara ''närvarande'' och förstående på konserten. Haha undra om någon förstod det där..
Imorgon bär det av mot 4/5 av killarnas hemland, nämligen Storbrittanien! Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback