» Ett mål är till för att slå

 
Och nu har ännu en vecka gått för snabbt detta sommarlov.. Äntligen hemma från o-ringen och har äntligen fått sova i min egen säng efter 8 nätter i tält! 
Sist jag skrev hade jag en tävling kvar och skrev även att om mönstret skulle fortsätta skulle det gå bra. Lyckligtvist följde jag även mönstret sista dagen och sprang tydligen om 8st ute i skogen, mycket bra för att vara mig! (spec. då det var jaktstart)
Målet var att hamna på en plats under 100 och gissa vad? Jo jag lyckades och med liiiiite marginal också!

» roligaste helvetes veckan på året



God afton, ligger för nuet i ett tält och försöket tagga ännu en tävling. Är nämligen på oringen eller om man vill kalla det 5-dagars i Borås. Sååååå kuuuul! Längtat enda sedan det var förra året och längtar redan tills nästa år. Har klarat av 4 av 5 tävlingar och klättrar uppåt för varje dag i resultatet vilket borde betyda att jag inte är sämst iallafall, och att morgonens tävling kommer gå mycket bra... Är sliten och stel i benen, som även är fulla av rivsår och blåmärken. Men är man orienterare så klagar man inte på sånt ;)

» En helg med skratt

 
Återigen en konsert och sista är det inte heller troligtvis för denna sommar! I gårkväll hängde jag snällt och villigt med mina föräldrar till Stångebrofältet för att kolla på Tomas Ledin. Eftersom vädret ville vara så snällt igår så gjorde han med sina somriga låtar sommaren ännu mer somrig även fast sommaren är kort ;))
Somsagt ville vädret ta en paus från att försöka vara som hösten genom att vara varm och solig igår och då blev det innan konserten en trip till Linda och blev en dag full av skratt som vanligt + att vi körde en till challenge så den får ni gärna titta på! Kan säga att den blev väldigt flummig, men vad ska man förvänta sig?
Blev återigen en trip till henne idag då jag skulle hämta min moppe som fick stå där över natten och det ledde till att jag stannade där ett långt tag med ännu mer skratt, fotboll och pizzamys!

» Sommarlov

 
Vädret blev dåligt eller mer åt min stil men satt ändå inne nästan hela dagen igår. Vad gjorde jag då? Jo jag klippte ihop en liten film från ungefär allt jag filmat på senaste, dvs största delen One Direction, sedan från Bråvalla och tillsist några få videosar från sista veckan med klassen. Se om ni orkar eller vill!

» Göteborg (Ullevi), Stockholm, Ullared, Bråvalla, Skåne - på en vecka






Rubriken säger det mesta, haft fullt upp hela vecka och med ännu en resa. Har varit uppe i Stockholm och turistat med min och min mosters familj. Flera museum, slottet, Kaknästornet, stan och även gröna Lund. 
Vi bodde även på ett av de finare hotellen som jag bott på och frukosten var den godaste på hela veckan med utsikt in i Globen. Hur coolt?!