» En vecka går fort - veckan i bilder

Nu äntligen får jag sova i min efterlängtade säng efter en vecka i tält! 
Veckan har varit riktigt bra men inte hunnit finna mig tillbaka till det "verkliga" livet än så ska nu äntligen få sova i min alldeles egna mjuka sköna säng! 






» Åkte tåg med me, myself and I




Har inte bloggat på två veckor men har varit på minisemester i Dalarna och nu är jag i Kristianstad.
En vecka nu är det oringen så åkte ner med tåget själv och möttes upp av mormor och morfar efter massor förseningar och krångel med tågen.
Bor på campingen i tält med min ena kusin och en natt av sju dagar är nu avklarade. Imorgon börjar själva tävlingen så det blir tidigt ikväll och tidig morgon, wihoo...
Idag har vi varit i Åhus och ätit glass,  massor av mat och badat i havet.

» En vecka går fort









Dom senaste dagarna summerade i bilder, ungefär bara mat mat och mera mat.
Har iallafall för den som inte fattar bilderna varit en heldag i Norrköping med min syster och var på Harry-potterutställningen (bilden är från London eftersom man ej fick ta kort i nkpg) och gick i affärerna och åt såklart mat.
Sedan har jag också varit i Linköping med tjejerna och då gick vi omkring i affärer, var på bio och åt mat och fika. 
Hemma har jag varit de andra dagarna och då spenderat igår ute i solen med grillen och alla andra dagar inomhus eller städat i en ''ladugård" och sedan har jag varit så flitig att jag har varit ute och sprungit två gånger ;)
Ha en bra söndag så ska jag stresstäda mitt rum nu!