» STOCKH LM såklart

 
Ni som inte vet om min favortitfärg borde veta det nu efter och ha sett dessa två bilder av dagens inköp. En coat som verkligen var kärlek vid första ögonkastet och äntligen köpte jag den idag. Sen ett par välbehövda nya vårskor
 

» sötgurka, potatis och sås

 
Hejsan! Idag fyllde både min faders moster och en av alla mina pojkkusiner år. Det betydde att idag bar det av på 3års kalas. En händelserik dag som bestod av bla punka, fika, grävskopa, daggmaskar, bebismys och faceswap med den 3årige vars kommentar om sig själv var; Vem vem vem är det där? Sen tänkte han efter och hans klockrena svar blev en farbror i skjorta! 

» Allt och lite till

 
Mycket har hänt sen sist och vet inte i vilken ände jag ska börja. Jo vi börjar hemma. 
Idag har familjen Knutsson ordnat en träning ute i vår skog som alla var nöjda över. Sedan har även min fader fyllt år under denna period så då bakade vi tårta och jag hissade flaggan. Det var en av de svåraste sakerna jag gjort på länge..
 
Vi far direkt vidare till Sveriges huvudstad dit klassen åkte torsdagen den 10de mars i en buss med skämt, quiz och Sunes jul. Vi var på riksbanken, gick ut till Vasamuseumet och tillsist bio! Sedan såklart några timmars egentid där det stod mat på schemat. En sak jag blev förvånad över när jag var där var att Hollister har skaffat lampor, det var på tiden!
 
 
Sedan var det dax att fara neråt i Sverige, först ett stopp i Tolvmannabacken på Södrakvällen. Sedan en vecka senare ner till mitt favoritställe i Sverige, nämligen västkusten och denna gång blev det stopp i Halmstad. Där stod årets första tävling på tur och även första gången jag sprang min nya klass. För att va både förkyld och gång #1 så är jag mycket nöjd, hade mer än en person bakom mig i resultatet! På hemvägen stannade vi till på Ullared när det ändå nästan var påvägen.
 
 
Tillsist ska jag skriva kort om att jag och Linda har varit på bio och sätt allegiant, sen har vi grillat en varm och tidig vårdag. Även ordnade vi en liten 'tjejkväll' med ordnade Madde, Johanna och Cornelia som var mycket mys!