» Ny design på G!

Idag är det onsdag och det har varit en ''vanlig'' skoladag. Vi skulle haft bad på morgonen men den vart inställt för det var något knas med bassängen...
 
Ska egentligen plugga till engelskan/tekniken/tyskan/no n nu men jag ska bara göra det sista på designen.*
;)
 
Nu har jag inte så myckett mer att skriva , ha en bra dag! 
 
* Har små saker kvar att ändra men om ni inte ser nytt tryck F5
 
lovedennahärvideon!  ♥

» Tisdagochså

Idag är det tisdag och det betyder sovmorgon.
Sitter i havet och har tråkigt, tänkte plugga lite men orkar inte.
Imorgon händer inget speciellt förutom att vi har bad...


» Börjar i Mjölby

Och slutar antagligen hemma.

Idag så har jag och familjen varit hos mormor och morfar. Morfar fyller någon dag nu så vi firade honom med mammas systers familj oxå. Vi lekte och dansade, spelade bondespelet. Åt såklart med.
Vi stannade på vägen hem på maxi och få köpte jag godis tills ikväll, yummi.
Nu så är vi snart vid väderstad. Jomenvisst så har dagen varit.
HEJDÅ
(Inlägget kom upp senare en det skrevs, glömde bort det)

 


» Tårtbak utan anledning!

Kände för att baka något förut så det blev en tårta! Men hjärtbotten.. Ville ha rund men det enda vi hade.

Det gick jättebra till och börja med men sen så blev det "kaos" nemen det gick men den ser konstig ut, njut av bildena!


» Skogen X2

Jajamen!

Igår orkade jag inte blogga...
Men det hände ändå inte så mycket.

Igår så gick vi med fika till pappa i skogen och samma idag fast idag åkte vi skidor.

Ja det är det som hänt ... HEJDÅ!


» The day

Nemen hej, vad roligt att du läser detta inlägg!
Idag så har jag varit i Linköping o handlat, vi handlade på ikano.
Jag orkar inte skriva så mycket nu för vill titta på en film eller nått är fortfarande tung i huvudet sen i söndags/måndagens feber... 
Jag köpte ''smink'' och En byxa och en tröja, orkar inte ta kort så får bli från webben.
 
Jag köpte witeboardpennor och dricka och nogaut oxå men det är inte så intressant.. 
Här kommer det, asså ''bilderna''

 

» Just (det)

Kom på att jag bloggade inte idag..
Just ny dansar jag alla låtar på raken på justdance men det är så tråkig låt nu så bloggar snabbt, dagen tillbringade vid Sims. Har en jobbig uschig förkylning... Om du vill veta, bloggar imorgon , HEJDå!


» Godmorgon!

Japp ligger i sängen halvsjuk. Hade feber i går och inatt men  jag tror den har gått över nu.
Bloggade inte igår och det var för jag orkade inte det, dagen igår började med att jag hade ont i huvet så jag gick ut (och då kände jag inte av det) och upptäckte att puff hade ''förlorat'' en decimeter hår.. Ja men sen gick jag in, la mig i soffan och somnade som jag inte brukar göra så då började jag ana något. Kände sen vid maten att jag frös jättemycket så då visste jag att jag hade feber, somnade igen sen, gick ner åt kvällsmat och la mig vid 8 och vaknade 00.48 typ av att jag var hur varm som helst och så, somnade igen vid kanske halv 2. 
 
Vaknade igen nyss typ 9. Känner att jag inte har så mycket feber nu iallafall! Skönt! 
Nu har jag inget mer att skriva och igentligen inte förut heller det var därför jag skrev det ointressanta jag skrev... 
Hejdå!

» En riktig jävla schlager

Sitter och tittar på melodifestivalen med familjen, vill att hon den sista ska vinna!
Nu ska vi få se vem som går vidare till andra omgången, men först Rom.
Idag så har jag inte gjort så mycket , gick på en promenad satt vid datorn och sånt.
Ha en bra kväll!


» På v hem

Sitter just nu i bussen på väg hem från skolan, vi är bara 3st vanligtvis är vi runt  8 pers.. Hehe om någon vill veta. 
 
Nu är det sportlov! Planerna är nog att vara med kompisar och slappa. 
 
Skolan idag var väll helt Ok, tyskan gick bra och redovisningen. Maten var god och ja det var nog allt jag hade och skriva . Ha en bra fredag alla! 

» Torsdag!

Godkväll !
Idag är det torsdag och det var skola och så, jag hade SO prov, gick väll bra.. Och glosor och sånt.

Imorgon är sista dagen innan sportlov! Skönt, men först är det en dag kvar. Verb i tyskan och redovisning på NOn och så.

Det var det jag hade och skriva nu så Hejdå och glad alla <3 dag!


» .

Idag är det onsdag som nog alla vet och idag så skola såklart. 
Hade Svenska prov, gick väll bra. Sen andra lektioner , inget speciellt.
 
 Kom hem och åt lite och sen nått och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik och uppdaterar 6.1.1 på iphonen och musik i högtalarna och ska plugga So och Engelska så ha en bra bra dag och glöm inte att det är torsdag imorgon!
 

 

» varför blir det så för?

Halloj på denna tisdag!
 
Sitter vid datorn och tittar på Ullared och vill åka dit nu!! Ne men just nu är det5 reklam så jag passar på att blogga.
Idag så var det skola och en vanlig dag, juste det är semeldagen oxå...
Kom hem för två timmar sen och måste plugga, svenska och engelska glosor. Och ett svenskaprov, vi har ett SO prov på torsdag och det måste jag göra oxå..
 
Ja nu ska jag kolla vidare ullared så jag kan plugga, hejdå!
 
saknar denna hund, Lukas!
 

» Sovmorgon

Godmorgon och välkommen till min blogg!
Nevars men godmorgon !

Sitter just nu i kalla havet och väntar på att första lektionen ska börja, 09.20...
Inget mer att skriva nu hejsvejs!


» Rubrik...

Nu var rubriken inte så bra... Men m

Jag är inte världsbäst på att blogga känner jag men nu ska jag skriva ett snabbt inlägg om dagen i skolan.

Dagen började som vanligt och sen kl 8 när skolan börja satt jag och halva skolan på buss påväg mot tolvmannabacken i kisa! När vi väl kom dit efter en omväg (...) , så fick vi liftkorten och utrustningen och så började vi åka . Jag åkte själv för jag gillar inte att åka "tillsammans" med någon (;)). Åt mat sen vid halv/kvart i två så åkte vi mot skolan igen och när vi var i skolan igen så var det 20 min kvar till min spelning så då satt jag och slappa...

Nu ligger jag här med mobilen i sängen och ska snart sova , har ont i vaderna om någon vill veta. Några bilder från dagen kan jag nog bjuda på :


» söndagen är snart slut men imorgon händer det grejer!

Idag så vaknade jag runt 9 halv 10 och låg kvar i sängen läääääääääääänge.
Sen så pluggade jag svenska och So och sånt och sen så var det mat. 
Efter maten så gick jag ut och gick en halvlångkort promenad och pratade med Felix,Puff och Findus.
Efter det gick jag inn och åt min choklad som blev över sen igår och nu sitter jag vid datorn med musik och tänker.
 
Igår så var det melodifestivalen, hur kunde hon från Linköping gå vidare!? Anton eller Tone/erik skulle gått till final! 
Jaja.. De gick till 2a Chansen... 
 
Imorgon så är det elevensval och då ska jag och ''kompisarna'' till 12MANNABACKEN I KISA OCH ÅKA SLALOM!!!!! Funderar på vad jag ska ta med, en macka och pengar eller något annat för det kanske är bäst att bestämma ikväll heheh..
 

Nu har jag inte mkt mer att skriva så här kommer 'random' bilder :)

 

» Alla ♥ dag!

Har gjort en ''hjärtigare'' design som ska vara bara över nu och ska börja med en annan vårig eller nått sånt. 
NU kommer lite randombilder från we ♥ it!
 

» Måste men vill inte...

Klockan är kanske mycket nu, halv 2.
Har precis tittat klart på en film som heter notebook/dagboken . Den var bra, den får 4/5 ostbågar av mig!

Tänkte gå och lägga mig nu men ska nog sitta liiiite till vid dator först, men nu sitter jag vid mobilen.

Bloggade vid tyskan senast och det som hände efter det var att det var mat och sen no. NOn gick bra (tycker jag) och sen så slutade skolan och jag åkte hem. 
Hemma så gick jag upp till mitt rum, spelade piano m.m
Sen åt jag kvällsmat, nybakat bröd! Mmm
Ja det och nu ska jag sluta blogga så hajdå! 💤👋

 


» Inställd tyska!

Har inställd tyska nu, sitter i havet och har tråkigt, man får inte gå och äta en...
Bara en lektion kvar, skönt. Den börjar 12.50.
No om du vill veta, har provläxförhör men jag kan det bra ! Vi ska väll fortsätta med det andra vi gör oxå i grupper.
Idag är det fredag och imorgon helg! Skulle egentligen åkt på en sak men jag ska inte det heller så det blir en plugghelg, svenska prov på onsdag och på torsdag SO prov.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva eller göra så HEJDÅ!


» Godmorgon !

Vaknade vid 8/9 någon gång av massor bankbank ...
Jobbigt att ha massor byggare/elektriker hemma... Men det kommer bli så bra sen!

Just nu sitter jag vid tv n och äter ett äpple!


» Dagen föra dagen då man ska studera

Hejsan du där med nosen i skärmen!

Idag är det onsdag om jag inte har helt fel och det "betyder" att det har varit skola idag.
Vanliga lektioner, på engelskan var väll klassen inte så rolig.. Men sen så var det idrott och då så körde vi hinderbana men det var inte så lätt när man är förkyld.. Sen sv, mat. På maten var det en såååån lång kö, hela trappen!
Sen så tyska och då var vi inne på ett stort varuhus. Sist på dagen ett matteprov, del 2 . Det gick bra men det kändes så lätt så jag gjorde kanske fel?!
Första delen var igår och det gick bra!
Man fick gå sen när man var klar så då gick Ebba och jag och köpte godis på simhallen, mums!

Imorgon är det studiedag, yeeyy !
Inget inplanterat nu, får se imorgon.
Ha en fortsatt bra dag du framför skärmen!


» Sovmorgon i havet

Bloggade inte igår men orkar inte idag heller så skriver bara ett ''kort'' inlägg. 
 
Sitter i havet och pluggar matte och väntar på att SOn ska börjar, halva 7a har sovmorgon. 
Ja nu har jag skrivit klart.
 
bildbrist

» Hemma igen!

Äntligen hemma igen!
I torsdags åkte vi (familjen) till Säfsen för att vara där tills idag.
Mamma och pappa kom och hämtade oss i skolan på torsdagen och åkte dit, vi stannade i Örebro och åt. (max om någon vill veta) och åkte sen vidare, vi kom fram runt 21 tror jag.
Mormor och morfar hade varit i stugan sen förra söndagen fast det fanns 4 bäddar till så det var därför vi åkte. 
 
På fredagmorgon åkte vi till slalom backen och då åkte jag och Lovisa slalom till maten och åkte sen tillbaka tills de stängde. Tänkte på kvällen åka längdskidor men det var för isigt. Jag slappade då på kvällen och sen vart det lördag och då så åkte vi slalom likadant som fredagen och jag åkte en röd backe!? Duktigt men den blåa var roligast. 
 
På kvällen åt vi pizza från en pizzeria men jag åt kebabtallrik. Efter det tittade jag på melodifestivalen som ni kanske såg på förra inlägget. Tyckte pogramledarna var bättre en låtarna , eller igår iallafall. 
Sen sov vi , vaknade vid halv åtta för att börja städa och vi åkte därifrån vid nio halv tio idag. 
 
Vi åkte till örebro och stannade där igen och vi åt mat på ikea, mums och sen handlade vi. Jag handlade ett puder och en skjorta och godis.
 
Sen när vi kom hem så åt jag upp godiset och sitter nu med datorn. 
Nu kommer lite bilder och jag tror att om man trycker på bilderna att de blir större. 
 
En bro
 
     
__________________________________________________________________________________
Fråga om ni inte förstår vad bilderna är men aa.. ;)
 

» Pizzamys!

 
Har precis ätit pizza och "förbereder" mig för melodifestivalen. 
ligger i soffan och tittar på något program om christer Björkman men jag är inte med i handlingen så håller på med mobilen ;)
nu kan jag inte blogga mer, skriver mer i morgonkväll om helgen, tack och HEJDÅ så länge! 
 

» Livet rockar!

Eller nått