» Bara lite spontant osv

 
Ja, jag vet att det var ett tag sen sist. Men kan trösta med att det inte har hänt så mycket. 
Förra helgen var jag och pappa + två andra ner till Halland för årets första tävling. Gick inte överdrivet bra men det var ju faktiskt första tävlingen för säsongen så något har jag att skylla på. 
Annars har veckorna haft för mycket prov och hade också min otursvecka denna vecka, övermycket otur.. 
Vad har hänt mer? Jo nu i fredags var jag och några släktingar (+en osläkting) på Sound of music, den var en av de bättre musikalerna. För den som vill anteckna så är en before I Die sak för mig att spela huvudrollen i en musikal eller iaf medverka i en.
Igår runt klockan tre fick jag och Ebba för oss att spontant åka på hockeyn som började vid 17,15 så då tog vi tåget in till Lkpg. Ensamma var vi inte, LHC-HV71 och med rätt som vann, mycket spännande!
Sen om någon undrar de vänstra bilderna så har jag tjockat mig väldigt mycket under de senaste veckorna muuuuums!
 
 
 

» Jag var inte ens så duktig när jag var typ 7



Hejsan hoppsan, vet att jag suger på att blogga men har inget att skriva om. Allt som händer i mitt liv just nu är skola typ som vanligt. Sen har jag idag varit i Kisa och åkt slalom med mina kusiner. 
Tyvärr åker jag alldeles för sällan så vill aldrig sluta åka när jag väl åker. 
Vad ska jag skriva mer, jo att en av mina kusiner är inte gammal och åker störtlopp ner för varje backe men är nästan ändå bättre än mig. När jag var lika gammal som honom så åkte jag ungefär bara grön backe men han kör typ hur enkelt som helst en röd. Ojoj men sånt är livet. Ha de' gött!