» Ännu mer lycka

Inte nog med att jag ska till London på början av sommarlovet, jag ska också med min syster på One Direction konserten! Förstår ni min lycka? 
Alltså en sista gång
12 Juni: Skolavslutning + liseberg
14 Juni: One Direction konsert
16 Juni: London
Så ser alltså bara början ut på mitt sommarlov ännu mera saker är planerade under resten av sommarlovet.
Detta ovanför är nog insjunket lagom tills jag ska på nästa konsert. Känns som detta kommer bli en bra sommar.
 
MEN IHHHH ÄR (så här ↓) SUPERDUPERMEGABAUTA GLAD ÖVER ATT JAG SKA PÅ ONE DIRECTIONS WWAT!
 
This gif gets me every friggin time. Like, first there’s Liam pick Zayn up. Oh my Gosh, how cute. But, then Zaynies feet hit Harry and he falls on his bum, and Nialls just like, ‘Oh lookie. There’s Hazza falling on his ass. I’ll just watch.’ And Louis just magically moves out the way from legs he didn’t even know were coming.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback