» Vad gör man inte åt bloggtorka? Jo se hit!

 
 
Återigen dax för en 5saker ni antagligen inte visste om Julia?!
 
Jag ska åka till Tyskland snart med Boxholms lucia, då jag där i är en vacker tärna ;)
 
Jag ångrar nästan mitt gymnasieval och det till ett program jag inte ens hade på tanken innan, vilket var mycket synd
 
Om det hade funkat att resa tillbaka i tiden hade jag rest tillbaka ungefär exakt ett år för att göra om allt roligt som har hänt den tiden, och även ändra på vissa grejer
 
Att köra bil är som matte, när man väl förstår är det sjukt kul, dvs att jag har börjat övningsköra om någon fattade trögt
 
Jag blev attackerad av aggressiva getingar sista helgen i oktober (förra helgen) och det kliar fortfarande om sticken, så om någon undrar över varför jag har kliat/kliar mig på örat 24/7 så vet ni nu varför
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback