» en fest man sent kommer glömma

 
 
Hej, sista veckan i grundskolan sprang iväg och kan ha varit den roligaste veckan under hela skoltiden. Började med liseberg och slutade med 9ornas fest. Kan inte säga mer än att jag kommer sakna min klass (trodde aldrig jag skulle säga det) och att det var synd att alla kom varandra mycket närmare nu just den sista korta biten.
Men kan va glad över att grunskolan är över nu och sommarlovet är här! Dock en veckas sommararbete först..
 
Var iväg nu över helgen på Björkfors marken och stannade även kvar hos mormor och morfar. Idag var även den dagen min väldigt mycket intresserade av aktier morfar visade mig allt han kunde om aktier (eller typ iallafall), kan säga att jag knappt förstod hälften av vad han sa men lät roligt haha ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback