» Mer än något annat

 
I slalombacken

I slalombacken by juliaknutsson featuring The North Face
 
Nu när man ser bilder överallt på folk som sitter i liftar så blir man ju inte alls själv sugen på att åka till fjällen för slalom.. Har försökt att få med min familj på min ide men lyckas inte så bra tyvärr.. Får hoppas att det kan komma lite till snö så att närmaste backen kan öppna de roligaste backarna, borde vara lite enklare att få med någon dit iallafall. Några kläder jag gärna har i backen är dessa över men blir väl inget inköp på några sådanna nu eftersom vädret verkar bli varmare..
Nu blir det att titta på ishockey, LHC-HV71, just denna match har jag också försökt få med familjen på ända sen jag fick reda på att den var och det var några månader sen. Men  tror ni jag har lyckats? Nej, så hej soffan och tvn..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback