» Lov eller inte länge..

 
Mitt lov har gått ut på sova, äta och redigera. Från mer än en timme till 15 minuter, phu men tillslut fick jag till det och resultatet är ovan.
Förra fredagen började lovet med pannkaks- och saftparty hemma hos Linda och sedan med alla challengerna ovan. Orkar man inte titta så spola o kolla på vad som lockar just dig. Haha kanske skulle bli en affärskvinna i framtiden.
Tyvärr har lovet gått alldeles för fort och skolarbetet har jag som vanligt skjutit upp till sista dagen. Inte långt kvar till påsklovet, 7 jobbiga skolveckor och nationella prov.. Oj vad jag har längtat.. Men sen händer det något riktigt roligt på påsklovet som jag har att se fram emot så bara att kämpa.
Skolarbetet var det ja, hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback