» Tyskar på intåg

 
Från senaste inlägget har det hänt allt och inget, näsan har fjällat som bara den och gör det även idag. Har tävlat alla helger nu efter Spanien och ingen tävling i min egen klass har gått speciellt bra men igår sprang jag inte min egen klass utan en öppen och då ska det gå bra. Då kom jag tvåa av ett antal, orienterar-Leif kom före.. 
Skola och däri ett antal nationella och nästa vecka kommer matte-nationella på schemat och veckan efter det SO som tydligen ska vara historia, döda mig..
Även nästnästa vecka kommer ''min'' tysk hit som jag var hos i december. Mer som häder i framtiden, även den veckan är Color Run och nu innan kör vi imorgon Stockholm med nian och ska till Riksdagen och även fri-tid på stan några timmar. 
Sedan är det massor mer tävlingar nu i helgen och ser knappast fram emot fredagens.. STARKT kupperad terräng och tror banan är uppåt 5km, tagggggggaaaaaaa. 
 
Btw så har jag en ny tröja som kom på posten idag, mycket nöjd, so in love with Odd Molly! Skulle kunna äga allt därifrån om allt inte var så dyrt..
 


Oslofru
27 April, 2015 - 15:53 / BLOGG: http://www.oslofru.com

Vilken söt topp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback