» Hockeytjejen





Hej bloggen!
Känns som jag bara bloggar på veckoslutet, haha men det är då jag har tid. 
Denna vecka har varirt än så länge normal förutom att jag bara hade en läxa och onsdagen försvann. 
I onsdags var våran klass först på holavedsgymnasiet och tittade och det ringde inga nya klockor i huvudet då jag fortfarande inte har någon aning om vilken linje jag vill gå.. Sedan efter skolan tog jag tåget i till Linköping och drog omkring lite på stan och väntade på att hockeyn skulle börja.
 
Vi satt i en loge då pappa hade blivit erbjuden det och det vill jag göra igen för annars är det hårda stolar heeela tiden och kallt och mycket folk överallt. Men i logen fick vi fika, godis, det var varmt, vi satt och pratade i mjuka stolar. haha dock var det inte så roligt då de bara pratade om allt killar pratar om.. Fick sitta snällt och lyssna man fick ju fika haha och det kan man ju inte missa. ,
 
Dock förlorade LHC tråkigt nog men de två sista minutrarna var mest spännande så 20x3min satt man där och tittade, varav två av de minutrarna var spännande, haha men hockey är roligt vilket fall som helst.
 
Nu om mindre än två timmar är jag påväg mot Dalarna för att tävla, en tävling som heter daladubben. Inte så jättetaggad för det men vi kör iallafall! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback