» en dag från fredag

 Några random bilder från mobilen
 
Börjar med att skiva att inget speciellt har hänt i mitt liv den senaste veckan så har inget roligt att skriva om, bara massor, och då menar jag massor, av prov. Idag hade vi ett tillexempel som jag inte orkade plugga så mycket till då jag hade huvudvärk ungefär hela dagen igår.. Och det gick inte så bra men på godkänd nivå iallafall hoppas jag iallafall.
Nu sitter jag och pluggar till provet imorgon. *host* Kanske ska skriva ärligt att jag sitter med datorn med alla papper och glosboken uppe men väntar på maten, lyssnar på musik, håller på med annat och pluggar absolut inte. Sedan blir det att titta på hockey, fotboll och 'plugga', men nu börjar det hända saker i mitt liv igen så nu kanske det blir mer uppdatering eller inte, bara vänta och se.
 
 
Imorgon är det iallafall äntligen fredag igen med en kort skoldag med lugn idrott eftersom vi inte får använda omklädningsrummen, och vikarie på historian. Bara två riktiga lektioner fast en är prov så en riktig lektion alltså. Hoppas eran fredag med blir bra och så, hare gött!


Maja Helmersson
09 Oktober, 2014 - 18:09 / BLOGG: http://majaahelmersson.blogg.se/

Fin blogg :)

Kika gärna in på min livstils kanal :)
https://www.youtube.com/channel/UCkiIQfHpv1rYqP9f73BO0bQ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback