» Bilen? Nej bussen, eller nej minibussen menar jag







Som ni vet så åkte jag och några mer från klubben upp till Dalarna och tillbringat i inget mindre ställe än Falun. 
Det var en speciell tävling dom heter daladubbeln som är varje år och är Sveriges största orienteringstävling för ungdomars
Senast jag var med var nog för fyra år sedan så nu var det dax igen.
Orkar inte beskriva hur tävligen går till men ens dagen staffet och andra patrull. Vi kom inte sist eller först och klättrade i resultatet andra dagen så dåligt kan jag inte säga att det gick. 
På lördagkvällen bowlade vi och gissa vem som vann över sin egen kusin plus en till? Meeeee, Kinect ger färdighet ;)
Bok körde även 'pingis' mot Lok och där vann vi såklart, bönderna från Bok ägde statsborna från Lok, dock är dom lite bättre på orientering men nu räknades inte det nu..
Kan sammanfatta med att helgen blev roligare än vad jag hade tänkt så får nog bli nästa år igen.


Idag regnar det och jag tog converse, smart Julia smart..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback