» bara för att jag kan

Bara för att jag kan spela piano och göra musik med hjälp av allt ;)
 
Glad 10 oktober! 
Idag gick dagen skapligt snabbt då vi slutade redan vid 12 men var tvungen att vänta på Ebba som slutade 12.20 då jag är en sådan snäll kompis som skjutsar hem henne när jag ändå har moppen och hon bor på vägen hem.
Resteraned planerna för helgen att nu städa mitt rum eftersom min syster får hem en utbytesstudent från tyskland imorgon och som är kvar här i en vecka. Sedan blir det att sova tidigt ikväll eftersom det är en tävling imorgon nästan vid stockholm så blir en väldigt tidig morgon eftersom att komma till TC tar allt som allt ungefär 3h. Wihoo tagga bil.. Staffet är det med och får springa den enklaste banan där det bara gäller att springa och min kondition är ju inte på topp just nu så vi får se hur det går med det, men bara vädret är helt okej så går det nog bra!
Men först ska jag njuta av fredagen utan massor av plugg och lyssna på regnet och hålla på med det jag nästan aldrig hinner med annars och något jag älskar, musik.
 
Nu när jag nyss börjat tugga på ett tuggummi ropar mama att det är mat, en typisk Julia sak.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback