» Annabelle och vit varmchoklad




Hej!
Ännu en dag av lovet har passerat och idag gick dagen åt att åka in till Linköping med Ebba och K.
Det vi gjorde var att äta, sitta, prata och kolla på bio. Har pratat om att jag velat se Annabelle med Ebba och då passade vi på idag när vi ändå var tre och hade tid och ork. (Knappt då alla höll på att somna när vi väntade)
Brukar inte titta på skräckfilmer så har inget att jämföra med men denna var rätt så tråkig när det inte hände något, när det väl hände något så dog vi haha.. Råkade slå mig själv i ansiktet märkte jag efteråt, fråga mig inte hur jag lyckades. Sedan skrek jag tydligen också, vilket jag inte brukar göra så den var läskig helt klart. Dock är jag inte rädd nu efteråt eller var när vi skulle gå i mörkret till tåget hem för jag förstår mig inte på fantasivarelser och overkliga händelser haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback