» Hamburg X2





Efter två dagar så har jag redan börjat att tänka det mesta på tyska, precis som i London fast då på engelska. Får se om det blir så när jag åker till spanieln i vår med även fast jag inte kan någon spanska? 
Dagen igår var lite långtråkig men ja, rätt så rolig.
Fick en rundtur på deras gård, precis lika fint som i film fast mycket stökigare, hälsade på ungefär hela hennes släkt, åkte till Hamburg x2 och åt creeps med nutella. Mmmm
Umgicks även med A's brors kompisar med henne såklart och det blev väl lite långtråkigt då de 8 tyskarna bara pratade tyska hela tiden.. Och när de försökte prata med mig blev bara korta meningar då dom inte kan så bra engelska haha, men dom fick med mig upp på världens roligaste karusell typ, fick bara lite panik högst upp men sjukt rolig var den ändå! 
Nu är det bara och vänta på vart dagen tar mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback