» Chill o allt som har med det

Stay tuned för att se vad det är som verkligen händer här ↑
 
Denna helg har varit allmänt tråkig men försvunnit snabbt som bara den. Har spenderat dagarna förkyld och liggandes i sängen, drickandes te och för det mesta läsandes på en bok som jag skulle ha läst ut för två veckor sedan, ajdå Julia...
I fredags hängde jag med Linda hem, som vanligt kan man snart börja skriva haha, tittade på skräck, spelade in en till challenge och skrattade, speciellt åt bilden neden 
Nu kör vi en jobbig vecka med jobbiga prov måndag, tisdag och onsdag och på tosdagkväll ska jag på ett öppet hus och på fredag drar jag från Sverige. Nu hoppas jag att förkylningen inte blir värre och taggar nu en jobbig vecka, hade gott!
 
'Skulle på gymnastiktävling men hamnade på simtävling...'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback