» jobbigt

 
MOBILBILD FRÅN LÄGRET OCH DÄRFÖR SUDDIG
Nu är tiden här då lärarna sätter hög press på' en och varje lärare ger oss varsin sak vi ska hinna göra innan betygen sätts (om en vecka). Tills imorgon har jag en redovisning och ett prov, provet är jag ganska säker på men redovisningen är jag inte ens klar med..
Annars har dagarna gått väldigt fort och imorgon är det redan tosdag, vädret är på topp och min bränna håller på att försvinna. Dels har jag träningsvärk i halva kroppen från dragkampen i tisdags men slapp träningsverk i benen iallafall sen igår. Man kan alltså sammanfatta att veckan är helt okej trots att bloggningen inte är på topp.
Nej nu måste jag göra klart powerpointen till redovisningen... HA DET BRA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback