» Flöt inte på

Brist på bild men så sant
 
Idag är dagen då kära Boxholms kommun låter oss gå i skola när alla andra i Östergötland (säkert resten av Sverige med) är lediga! Vet inte om jag ska skratta eller gråta men dagen flöt på helt okej förutom att jag är övertrött och skrattar åt allt jag ser och hör vilket leder till att jag inte kan tänka.
Gissa då hur matten gick idag, sista lektionen?
 
Sitter iallafall i bussen just nu på väg hem just nu och det dröjer nu en hel vecka + en helg tills jag åker den igen för nästa vecka är det prao! 
Kände för att uppdatera detta och om någon undrar hur det gick på orienteringen så gick det inte så bra...
 


lebanezzzas.blogg.se
02 Maj, 2014 - 14:20 / BLOGG: http://lebanezzzas.blogg.se/

Superfin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback