» En förändring

 
Visste inte vad jag skulle göra med ansiktet på de högra bilderna så klaga inte

HEJSAN EFTERLÄNGTADE BLOGG, HOPPAS NI HAR SAKNAT MIG!

Har varken haft tid eller ork att blogga de senaste dagarna och senaste inlägget hoppas jag ni inte tog seriöst. Jag har iallafall sedan i måndags gått en halv vecka i skolan, var ledig i går och idag som resten av Sverige. 
Gårdagen spenderade jag i min säng och utomhus och dagen idag hela förmiddagen i sängen och sedan in till Mjölby för att klippa och färga håret. Körde på en tydligare omré och sedan bara toppa håret, hade inte så mycket slitet hår så håret behöll ungefär sin längd vilket var ganska tur.
Blev och är supernöjd över färgningen men eftersom jag inte är en superfotograf så blir inte bilderna inte riktigt som i verkligheten men det får ni leva med. Vill ni se hur det blev får ni titta på mig IRL istället ;)
Ha det bra nu alla vakna människor!


Sara
31 Maj, 2014 - 21:00 / BLOGG: http://nolongerironic.shapemeup.se

Väldigt fint blev det! Typ mitt drömhår; när det ser så där naturligt fräscht ut! :)

Irini Vanessa Argiri
18 Maj, 2014 - 21:00 / BLOGG: http://irinis.blogg.se/

fint det blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback