» Har ingen plats att kalla hem i detta vårregn (lala valborg lala)

 
Ska egentligen plugga stenhårt på kemi och tyska just nu men orkar inte. Kom nästan nyss hem från konfan, idag har jag haft ett prov + massor ord så jag är redan slutkörd + att det var lång konfa efter skolan. Till dit vi är från skolan är det 1,5 km så då gick vi dit med en idrottsväska med dator i + att jag är stel i benen från igår. Sedan paratade vi massor och körde maffian, jag var en av de fyra i maffian och vi vann ;)
Sedan slutade vi tidigare och mamma hade inte kommit en... men Ebba skulle till en som bor på andra sidan Boxholm vid skolan så då gick vi dit fast jag avek lite tidigare för att gå till bilen vid folketshus. Så streckan totalt dit och tillbaka vart enligt eniro 3573 km lång. Nej nu måste jag verkligen gå tillbaka till plugget för har två viktiga saker tills imotgon så hejdå!


EMMAS!
18 Mars, 2014 - 20:08 / BLOGG: http://eemma.se/

Var gärna med och tävla om en bikini från todiefor.se i min blogg :)

http://eemma.se/2014/march/tavling-vinn-en-valfri-bikini-fran-to-die-for.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback