» Fredag, Lördag, Söndag, Måndag och tisdag

Ja det var ett tag sedan jag bloggade... 
Har inte hänt så mycket sedan sist och har därför inte så mycket att komma med.
Eftersom jag inte har något roligt att skriva om idag så kan jag beskriva denna bild. 
Detta är våran rackarkatt som ofta hamnar i bråk, (se hans vänstra öra höger på bilden). Han är några år gamal och heter Puff. Det ansiktsuttrycket han har där är hans vardagsmin. 
Det han sitter på är en brun, jag vet inte vart den leder, har aldrig öppnat den. Gräset i bakrunden är vanligt gräs.
 
 


sara
20 Mars, 2014 - 20:12 / BLOGG: http://www.nattstad.se/ssarapersson

Vill du vara hetast på stranden i sommar?
Delta och vinn en valfri bikini på min blogg!
Med vänlig hälsning, sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback