» Nästan säker på att ni inte visste allt, har jag fel?

♡ Antingen pratar jag jättemycket eller ingenting alls
 
♡ Jag ÄLSKAR verkligen fart, något av det bästa jag vet! Långsamt blir långtråkigt och jag blir väldigt snabbt rastlös med t.ex. fordon, gång, låtar osv. som åker/går långsamt. 
 
♡ Jag kan inte förstå att mina betyg kunde vara så bra som dom är för känner mig inte alls så duktig i skolan
 
♡ Jag älskar att träna men är för lat för att göra det...
 
♡ Skulle aldrig klara av att vara blind för måste alltid veta vad som händer runt omkring, är väldigt nyfiken av mig.
 
♡ Har märkt under senaste tiden att jag blir väldigt irriterad av människor som säger jämte istället för brevid och vart istället för blev. Har ingen anledning om varför utan har bara blivit det
 
♡ I nuläget vill jag antingen gå Ekonomi- eller Samhällslinjen på gymnasiet 
 
♡ Mitt morgon-, trötthets-, hunger- eller värmehumör är inget att leka med, framförallt inte hungerhumöret
 
♡ Jag är historisk innom boxholms kommun (;)) I femman var min klass den första i kommunen som gick vidare i ''vi i femman'' och vi är fortfarande dom enda. Jag var också tjejen som ''pratade'' och svarade på frågorna i radion. Kommer också ihåg en fråga jag svarade fel på, 12+24=36, så retsamt... Minns också att datumet var 18 Januari 2011 som det sändes och spelades in.
 
♡  Jag är beroende av tuggummi, serier och min mobil/ipad
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback