» Sommarskola


Händer inte så mycket på mitt sommarlov just nu, VM, lata och plugga
Pluggar moped eftersom jag har sista körningen imorgon (stadskörning, hur ska det gå?!) och då ska jag också boka en tid till uppskrivningen. Jag känner därför att det är bäst att läsa på lite så jag slipper göra om "provet" om jag inte lyckas, var inte så duktig för tio veckor sedan när min teori slutade som nu vilket är framsteg! 
Vill ju så gärna ha mitt körkort nu på sommaren så bara att plugga...

Igår var jag och resten av min familj upp till Örebro och tävlade, för mig gick det jättebra! Ha en bra dag!


Veronica - Musik & Konserter
23 Juni, 2014 - 16:50 / BLOGG: http://kauffmannen.blogg.se/

Lycka till med pluggandet!

Svar: Tack :)
Julia Knutsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback