» Skitställehejsan




Hejsan bloggen! Eller, hello my blog!
Befinner mig just nu på vandrarhemmet i London. Det är inte alls trevligt + att vi delar rum med fyra andra helt okända personer.. Det bästa med detta vandrarhemmet är iallafall wifit! 
 
 
Dagen började iallafall med att jag steg upp och gjorde iordning allt för att sedan bege mig av till boxholm för att sedan åka till Skavsta. 
Flyget gick vid 10.00 och det var första gången för mig, kan meddela att jag tyckte det var jätteroligt, iallafall starten, skrattade typ ihjäl mig.
Kom först inte heller igenom säkerhetskontrollen för mig så då blev jag tvungen att bli kontrollerad... Tror det var pga alla mina örhängen, haha så kan det gå. (Räknar då med att detta kommer hända när vi ska flyga hem med)
Vi tog sedan en buss in till centrala London för att sedan ta oss med tunnelbana och gång till vandrarhemmet.


Sedan gick vi ut för att titts lite på London och gick då till London Bridge eftersom det är där ungefär som vi bor. 
Efter det åkte vi tunnelbanan till Oxford street för att sedan börja titta i alla affärer, köpte inget idag utan börjar i morgon.

Vi kände oss därefter hungriga så vi gick till närmsta pub för att äta lite. Tyckte inte om maten men åt för att bli mätt, snodde lite mat från de andra med ;)
 
Gjorde lite mer saker och så men vi tog iallafall sedan tunnelbana  tillbaka till vandrarhemmet igen för att sova. Vi ska ju upp tidigt imorgon... Känns inte bra eller normalt.. 
Ebba och jag ville inte sova utan gick ut själva i stora London klockan 21.30 för att titta runt lite och hitta några nya roliga platser. Vi fick max virra omkring i en halvtimma och vi lyckades gå en liten runda och hitta tillbaka till prick 22. Vi är ju ganska så duktiga ändå! 
 
Nu är det nog dags att sova (23.26 engelsk tid) för vi ska upp redan vid 07. Imorgon kör vi Harry Potter museét, ska bli så kul. 
Ha det gott!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback