» Lite för mycket energi..







Försöker sitta still just nu och ta det lugnt men benen och resten av kroppen kan inte vara still, har förmycket energi kvar.. Allt pågrund av att jag var lite smått hungrig idag och smååt lite för många energibars och drack lite förmycket sportdryck. 
Idag 'jobbade' jag för första gången som crew (eller om man vill säga det fulare ordet enligt mig, funktionär) på sm i triathlon. Stod och fyllde på sportdryck i flaskor och delade bananer på mitten och energibars vid cyklingen. 
Fastän det var kallt och regnigt så var det roligt och som jag har sagt till vissa så ska jag i min framtid jobba som crew och det var inte sista gången idag som jag var det och det var vad jag ville komma fram till med detta inlägg så hejdå ;). 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback