» Ett år sedan

 
Sitter och tittar tillbaka ett år på min blogg för att se vad jag gjorde då. Haha oj vill så gärna ta bort alla gamla inlägg och alla bilder men så hejdar jag mig eftersom jag tror att om tre år att det kan vara roligt att se.
För exakt ett år sedan idag (25 Juni) bloggade jag ingenting men tror att jag var nere i Skåne då. Jag kan också läsa och minnas att jag var ute och sprang varje dag med, förstår inte hur jag orkade det.. 
Ligger just nu i min säng med träningskläder på och funderar starkt på att gå ut och springa, måste ju träna upp min kondis nu innan oringen som är om mindre än en månad. Vet inte i nu läget hur jag ska orka springa fem dagar på en vecka, huh. 
 
Hittade också en bild på George när han var kattunge, man får gratta till ett år! Man ser verkligen hur stor han har blivit nu och lång svans har han med, ojoj. Och därför ska ni fick ni en bild på honom bara för att jag inte har någon annan bild till detta inlägg.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback