» Så tråkigt men det vart roligt

Ingen aning om bilden är skarp?
Hejsan! Har börjat bloggandet flera gånger idag men aldrig lyckats bli klar... Nu ska jag försöka igen innan jag somnar, tänkte berätt som min vecka hittills.

Gårdagen minns jag knappt något av förutom att jag spillde te på mina jeans och att jag också spillde vatten på samma jeans under tekniken i skolan, sen minns jag knappt något mer. Det trot jag betyder att jag inte gjorde något speciellt igår.

Idag har det varit en vanlig skoldag med badminton igen, så roligt, och sedan bild vilket gick ja helt ok. Hemkunskapen gick faktiskt jättebra, jag gjorde soppa (den jag var med gjorde bröd och hjälpte inte till jättemycket med soppan) en köttsoppa. Det var som soppbuffé med olika soppor och jag tror att "min" var den ända som tog slut så ja. Efter det gick vi till biblioteket på någon utställning och sedan slutade jag, det var inställd tyska. Jag slutade alltså 13.30 men bussen kommer 15.10 så då hängde jag med Linds hem under tiden, vilket ledde till mycket skratt om ni inte redan har listat ut det. ;)
Sen när jag kom hem vet jag inte riktigt vad jag gjorde och ville beskriva detta inlägget väldigt detaljerat för annars blir inlägget så kort vilket inte är så kul...  

Imorgon efter skolan ska konfan åka till Linköping och bada så det kanske inte blir så mycket uppdatering men hålle er roande, titta på film, jobba/gå i skolan, träna eller gör vad som helst för snart är jag tillbaka! 

(Orkar inte titta igenom inlägget idag så jag hoppas inte det vart några fel, godnatt)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback