» NEW IN

Känns som en ''vana'' nu att skriva, förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar men jag har inte ork eller lust. 
Dagarna har iallafall inte varit så annorlunda förutom att lovets sista dag är idag. I fredags så skrev jag senast och då åkte jag och Lovisa in till Linköping för bio.
Vi åt först (steve's coffee) sedan gick vi och handlade lite och sedan var det dax för bio. Filmen var jättebra men ettan är bättre, som de flesta filmerna. Sedan efter filmen handlade vi lite till men jag hittade ingenting...
Sen har dagarna varit vanliga och det har inte hänt så mycket.
Idag åkte jag, Lovisa och pappa till linköping och gick lite i affärer och idag köpte jag lite. Smink och ett Ipad skal.
 
Imorgon börjar skolan igen och det är väl sådär... Träffa kompisar som man inte träffat sen förra året ( ;) ) och så ska bli kul men mindre kul är väl lektionerna. Imorgon är ju också den tråkigaste dagen av alla enligt mig. Inte så rolig start på året vill säga. Men man kan ju glädja sig med att det snart är sportlov!  
Ha en bra tisdags kväll. Har ni något tips på någon bra bok som finns på engelska så kommentera :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback