» New in igen!

Orkade inte ta kort på min, min nya jacka

Hello My friends! 
Idag var första skoldagen. Jag kom upp imorse och hade till och med 10min över att göra något på så då plattade jag håret bara för att fast jag inte behöver. 
Första lektionen gick bra, andra flöt på, tredje var lugn, fjärde var god (mat dock) femte tråkig och sista intressant. 
När jag väl kom hem så tog jag det lugnt, tittade på pll och åt en hamburgare. Sedan på kvällen tittade jag och Lovisa på lite mer av en Harry Potter film, snart har vi sätt alla. Till det åt vi fruktsallad som jag hade gjort och efteråt drack jag te i min ensamhet och åt knäcke samtidigt som jag tittade på dubbelliv. 
Det var ungefär så min dag såg ut idag. Nu ska jag försöka sova och hoppas på bättre sömn än i natt. Ha en bra natt så bloggar jag imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback