» Brinner för det mer och mer

Tigrar, lejon och vilda stora djur har börjat intressera mig mer och mer! 
Bild från weheartit


Orkar inte blogga även fast jag inte har några läxor. 
Men
Igår var konfan i Linköpings simhall och det var ganska roligt, lite kallt men helt ok. Sedan idag var det skridskor på idrotten (det ända  intressanta) och när jag kom hem lagade jag pannkakor och sedan åkte familjen till Linköping för lite ärenden. 
Lite dumt att dricka en uppiggande dricka nu innan jag ska sova men ska försöka sovs ändå så godnatt! 



LIENE
23 Januari, 2014 - 21:56 / BLOGG: http://lifefromwithin.blogg.se

Kattdjur är så fina! Älskar att kolla på videos där man kelar med lejon och tigrar :D särskilt med lejon, vita lejon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback