» Snyggt eller what?


 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite svårt att få det bra på bild....

Nu är melodifestivalen slut och jag sitter hemma och tittar på Gossip Girl (förvånade?) och det känns inte som om det har hänt... Men det var roligt så länge det varade! 
 
Jag är en person som inte gillar att ha håret i ansiktet vilket då leder till att jag gillar att göra fina uppsättningar i mitt hår, men håret är typ tre, fyra centimeter för kort för att göra allt jag vill göra. Idag kände jag iallafall för att göra en upponervänd inbakad fläta med en flätbulle mitt på huvudet. Mamma hjälpte mig lite efter jag ganska nyligen lärde mig att göra inbakad fläta och det känns dubbelt så svårt att göra det upponer. Men jag vart nöjd och frisyren har hållit i 8 timmar nu och jag tänkte sova i den för att se hur mitt hår ser ut imorgon. 
Vill gärna ha löshår men orkar inte hanteras med det... Om någon vill veta alltså.


olivias | mode, foto & vardag
09 Februari, 2014 - 23:20 / BLOGG: http://olivias.webblogg.se/

fint!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback