» Tävling


Svårt att hålla ifrån sig att blogga, jag har dessa dagar haft "mycket" för mig, har i skolan haft prov, elevensval och allmänt roligt.
Hemma har det däremot inte hänt så mycket, lite nya kalvar, en ny moped typ. Har varit på en till mopedkurs och ja vad har hänt mer?

Nu är jag och resten av familjen påväg till första tävlingen (för min del) iår. Har bytt klass nu så blir första gången jag springer, känns som det kommer bli riktigt kul! 
Eftersom klubben fyller 80 år så ska det vara mat efter tävlingen. 

Juste, har glömt det viktigaste av allt, PÅSKLOV!! 
Under veckan så har jag lite planer, hem till en för tjejkväll, konfa, en till tävling, in till Linköping, kanske omberg och sedan lite till. 

Nu ska jag tagga tävling, ha det gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback