» Massor


Så känner jag nu när lovet snart är slut...

Godmorgon!
Vet inte vad jag ska göra så att inlägget inte verkar som alla andra.. 
Jo jag kommer ihåg vad jag drömde inatt. Att en person som var hos oss ramlade ner i ett hål (en fälla) som någon människa hade gjort. Jag tog tag i hens händer och då blev det som i filmer att armarna dras ut. Sedan lyckades jag dra upp hen. Sedan minns jag inte så mycket mer av den drömmen. Haha ja ibland är drömmar konstiga.
Dagen i mitt verkliga liv, kommer bestå av tåkern, kanske konfa och sedan umgås med tjejerna (en film/tjej kalla det vad du vill kväll/natt/morgon) och det tills imorgon. Imorgon bär det sedan av till den traditionella påskgrillningen hos mormor och morfar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback