» ja det är ju faktiskt ganska skönt

eftersom djuren är det ända som fastnar på kort, jag kan inte stå/sitta still som alla vet
Nu försvann blogglusten igen som vanligt men ska försöka få tillbaka den.
Dagarna som har varit, ja det har inte hänt så mycket med dem, skolan har börjat och jag sitter just nu på min säng och har beslutångest över om jag ska duscha, borsta tänderna eller plugga glosor. Detta ledde då alltså till att jag bloggade, svårt val...
 
Imorgon blir det Norrköping med klassen så tåg dit, sedan gå på ''jobbcirkus'' (något om gymnasieval eller något sådant, googla, arbetsmuseum) sedan äta inne i stan och sedan tåg hem. Har sovmorgon så istället för att klockan ringer 05.46 så ringer den 07.06. wiho.
 
Ha en bra onsdag nu alla!!


Ida
23 April, 2014 - 21:38 / BLOGG: http://tobehappy.blogg.se/

men sötaste kobebisen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback