» Det var ju inte meningen

Godmorgon!  I detta inlägg så ska jag försöka förklara om varför jag vaknade imorse med samma kläder som jag hade på mig igår.
Vill du inte veta läs inte vidare
Bild i repris

Igår så blev det ingen bloggning för min del eftersom det hände saker. Åkte från Johanna vid 09.20 efter att vi somnade vid halv 04 vilket betydde att jag inte sov så länge.. (Skriver mer om kvällen/natten/morgonen i ett annat inlägg) sedan åkte vi direkt till mormor och morfar för att grilla korv också med två kusiner.
Där var vi till eftermiddagen började bli kväll och då åkte vi hem, jag var trött hela denna tid, orkade knappt sitta uppe. 
När vi sedan äntligen var hemma så fick jag övertröttsenergi så jag hängde med på promenad, under promenaden så sprang/joggade jag ungefär 1/3 av hela, då dels i backar... 
Hemma sen tog jag det bara lugnt och vid 22.30 eller något tror jag att jag somnade. Låg ner i sängen och tänkte göra iordning mig men det hann jag inte tydligen. För när jag vaknade kändes det så konstigt och jag hade mina vardagskläder. Ja så kan det gå till hos en knutsson , speciellt sådana som heter Julia i förnamn. 
Nu ska jag göra iordning mig efter att allt har blivit fel så hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback