» Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Det låten spelas i mina hörlurar denna fredagsmorgonen! 
Det är faktiskt riktigt skönt ute ochmycket  dimma. Man ser typ bara 100m åt varje håll, så bussen bli ju en överraskning när den kommer. 
Skola idag som vanligt inte så mycket läxor bara tyska och de är enkelt. Sen imorgon så är det första träffen med konfirmationen. Vi ska på ett läger i Rinna kyrka. Oj nu kom bussen, vänta så på.  Vi ska sova där i kyrkan Lördag-Söndag och sen på söndagen så är det sista Gudstjänst. På tal om Gudstjänst ska jag försöka gå varje söndag bara för att vinna en resa, så du vet vart jag håller hus på söndagar ;) 
Sen kommer ytligare en vecka med prov osv.  
Blev ett mobilinlägg igen. Typiskt... O bild från dimman igår. Mycket mer idag








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback