» En av de bästa på LÄÄÄNGE!

Hejsan svejsan till lilla dig och välkommen till fredagen! Hoppas det är fredag och inte onsdag!!
I bussen som vanligt på väg till skolan. Idag är jag trött och så otaggad på matteprovet... 
Men till det roliga,
Igår så bloggade jag ingenting men i förrgår bloggade jag hur min vecka ser ut, enligt den så skulle jag se Oscar Zia igår. 
Ja, det gjorde jag med! Efter skolan hängde jag med Johanna hem och efter en halvtimme så kom taxibussen som C's pappa körde och då åkte vi (L, J, C, E och jag) till Norrköping! 
Det var mycket trafik. (tråkig information men ändå) 
När vi kom in i köpcentret så försökte vi först hitta scenen och sen gick vi och shoppa. Sen började Oscar sjunga och sen signera. 
Efter det så gick vi mer i affärer och sen åt vi på mcd. Supergött och sen åkte vi hem och jag fick skjuts ända hem. LYX! 
Väldigt mycket skratt var det och en av de bästa kvällarna på länge :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback