» Började förut

En tråkig bild till reportaget i skolan

Började blogga för några timmar sen men under tiden så dog batteriet... Nu ligger jag iallafall i sängen (tidigt jag vet men jag ska se om jag kan gå upp en halvtimma tidigare så jag hinner äta en ordentlig frukost) 
Tänkte inte skriva om min dagen utan om hur det är att vara ute för mig:
Jag gick idag ut efter skolan för att ta kort till mitt skolarbete och insåg att jag var sugen på att gå en promenad. 
Jag frågade mamma om hon ville hänga med, för det är alltid roligare med sällskap. Hon ville så vi gick en promenad, en kort, det höll ju på att bli mörkt. När vi kom tillbaka sen så ville jag inte gå in, så är det alltid med mig när jag har gått en promenad. Det är skönt fast då  vill jag gå längre, det spelar ingen roll hur långt jag går, det rä alltid så. 
Jag hoppas att ni också känner så bör ni har gått för det är en skön känsla. 
Efteråt då tänkte jag blogga men då dog mobilen, så jag låg kvar lite längre i gräset och försökte vara social med våra katter som då såklart  inte var det tillbaka. . .
Det var ett litet tips.
Kanske skulle börja ge ett tips eller en utmaning eller liknande på måndagar? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback