» Aha...

Igår så skrev jag ett långt bra inlägg om dagen men så försvann det och jag orkade inte göra om men det måste jag väll idag... 
Igår så var jag och mamma på konfirmation inskrivningen som bestod av en gudstjänst och sen info och "inskrivning". Sen på eftermiddagen tränade jag lite, inte mycket och den så ja vart det idag. 
Än så länge så har idag cyklat till bussen, satt mig i bussen och sen kanske klivit av bussen, det beror på när inlägget publiceras. Det som händer idag är följande: skola, dötid och spelning, plugga. Skulle hellre vilja åka hem vid två och sen plugga hemma istället och inte spela.. Men det är som det är. 

Vad händer mer för roligt? 
Gammal mobilbild.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback