» Väskan packar inte sig själv


En av bokstäverna kunde sitta sådär

Hej alla glada bloggläsare! Vad händer? 
Själv så håller jag på att packa väskan men oj mobilen råkade jag se...
Imorgon är det orientering och jag startar vid 10.52 eller något liknande. 

Idag så är det lördag som sagt och jag har inte gjort så mycket. Låg och drog i sängen och sen tog lite kort, tog en kort promenix och sen fixat med en rolig lek. 
Det var en lek som liknar det vi gjorde på konfirmationen, titta på kort och sen hitta en siffra vid bilden på riktigt. Fast jag gjorde lite annorlunda. Jag tog kort på små detaljer i huset och sen satte ut bokstäver som sen bildar ord. Familjen tror jag uppskattade det så det är skoj! 

Bild så jag kunde plugga i mobilen till provet.

Vad hände igår? Kanske ni undrar och såhär var det att det var skola och prov och sen var det hem och sitta framför tvn och mysa, som jag skrev och sen mycket piano och sen var jag så trött så jag somnade väldigt skapligt! Känns skönt men då är det lätt att sova för länge som jag gjorde i natt, man blir ju så trött... 
Aja, jag ska inte tjata mer så hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback