» Tillsammans mot cancer

Sitter och tittar på ''tillsammans mot Canser''. 
Tycker så synd om alla de som har canser och dom de pratar om och visar.
Svårt att tänka att var tredje får canser, om man tänker på att det är var tredje så är det 
nio (!) i min klass som kommer få canser. Det är många och det är tur att det finns botemedel idag eftersom förr så var Cancer = döden. Det är några i min släkt som har/haft cancer och någon som dött av det men ingen än som är nära, vilket är tur och jag hoppas jag slipper ha någon nära som får cancer. Jag vill verkligen inte ha cancer!



Jonas
29 Oktober, 2013 - 21:00 / BLOGG: http://thegamingground.com/

Det är extremt tungt att ha cancer. Både för en själv, och den drabbades anhöriga. Så jag hoppas verkligen att forskarna kommer att finna ett botemedel asap!

Svar: Ja, det hoppas jag med!
Julia Knutsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback