» Sorry


Fiende katterna precis innan anfall
Förlåt för att jag har sämst uppdatering och sådant men jag orkar inte och idag har jag faktiskt haft andra saker! 
Idag har jag som sagt jobbat. Alltså inte varit på jobbet som jag inte har utan jag har hjälp till ute på gården och sen jobbat med USA projektet. 
Juste jag gjorde en sak till katterna idag också, så det blir lite mindre vind in till deras "hus". 
Jag vet inte om jag har skrivit det eller inte men så fort vi flyttade dit vi bor nu så fanns det ett dass som bara stod och  då gjorde jag och min syster det till en lekerstuga. Jag hade själva dasset och Lovisa hade det under, om du vet hur ett dass ser ut. Efter något år så började min katt Piff ligga där inne mer och mer och jag beslutade mig för att göra det mer mysigare för katter därinne så då la jag in lite filtar och började ge alla andra katter mat där. 
Sen försvann ju Piff någonstans och har aldrig kommit tillbaka, då tog Busan över stället. Det samma hände sen med Busan och då vet jag inte riktigt vem som tog över men nu får katterna sin mat där och de flesta ligger där på dagarna och sover. 
Ja en lite historia om dasset som är till katter. :)
Tillbaka till vad jag gjort idag. Den saken jag sydde (vilken märktes att jag har träslöjd) och snickrade var som ett skydd för blåsten. Dörren är gammal och också alla träpinnar som det är byggt av, så det går nog sönder om nått år. ;)
Sen gick jag en promenad och nu ska jag sova efter att ha jobbat med USA projektet från 18-23, det är ändå inte riktigt klart än... 
Imorgon blir en lång dag också. Berättar mer imorgon för nu orkar jag inte mer, godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback