» Lyckad dag


                 Oscar zia och jag
Hej, idag sprang jag orientering. Kom 1a av 3st, tyckte själv det gick jättebra! 
Sen var jag hemma i några timmar och sen åkte jag Cornelia och Ebba till Vadstena. Där spelades Grannyran in på slottet som sänds på lördag. Där uppträdde flera artister och bland annat Oscar Zia. Efter massor kyla och applåder så träffade vi Oscar. Mer detaljer orkar jag inte skriva, då får ni fråga. Roligt var det iallafall!
en efter vi sagt hejdå till Oscar för andra gången så gick vi runt halva slottet och kom in igen så var det konfettiregn och hittar fortfarande konfetti på mig. Efteråt det åkte vi hem. 
Nu sitter jag framför tv och ska snart duscha eller något liknande. Rolig och lyckad dag iallafall! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback