» London

bilder från weheartit och google sökning ''London''

För mindre än ett halvår sedan så ville jag inte alls åka till London men oj vad fort man kan ändra sig. 
Nu vill jag åka till London snarast möjliga, gärna på höstlovet men det är ju svårt...
Som tur är så har Boxholms konfirmation en tävling så man kan vinna att åka till London och det som gäller är att gå på gudstjänster och det kommer jag försöka med för jag vill så gärna åka till London och nu har jag chansen så varför sabba den?
Saker jag vill ha gjort när jag åker hem från London: (om jag kommer iväg någon gång i livet)
  • tatt kort på Big Ben 
  • gått/åkt över London Bridge
  • Ha en bild på en telefonkosk
  • åkt London Eye
  • Madame Tussauds
  • Oxford Street
  •  besökt Hyde Park
  • ''the making of harry potter''
  • sätt buckingham palace minst på håll


elin wahlberg
18 Oktober, 2013 - 21:32 / BLOGG: http://elinwahlberg.blogg.se/

åh vill också till london :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback