» Konfirmation

en gamal instagram bild
Detta är ett tidsinställt inlägg och jag är just nu på en konfirmationsträff, vi har ätit köttbullemacka. 
Jag gissar på att vi just nu är i kyrkan på kyrkojakt, det tycker jag är jätteroligt! Hoppas jag
Imorgon är det studiedag och på kvällen är det hockey, LHC-HV71. Ska bli sköj. 
På fredag har jag prov och läxa så det blir en pluggdag imorgon, fat det är kanske därför det kallas studiedag.? 
Nu ska jag fortsätta springa omkring i kyrkan. Puss hej!
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
uppdatering efteråt

Vi som inte gillade köttbullemacka fick skinkmacka istället. Vi var i Boxholms kyrka och fick ett papper med bilder runt hela kyrkan från kyrkklockan till prästens prästkläder. 
Inte det roligaste jag varit med om men roligt var det :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback