» Hemåt

Tycker du ska titta på min minsta kattunge som sitter vid den gröna väggen, Arla.


Sitter som vanligt just nu i bussen på väg hem från skolan. Musik i hörlurarna och nu började precis Without U med Oscar Zia. 
Det stämmer iallafall att det är fredag och nu ska jag hem till kära tvn! Sen ska jag fixa lite i tex mitt rum och lite sånt, gissar på att vi ska ha gäster nästa helg kom jag på just nu själv så vet inte och då är det kanske  bra att ha ett städat rum. Om ni inte vill veta hur länge sen det var jag dammade och dammsuga exakt hela rummet så kan du hoppa över det fetstila nu.
Bestämt dig? 
Bra 
Inte säker men minst 2-3 månader sen. 
Ups sa jag något dumt nu? 
Så det kanske är dax hehe...
Nu så ska jag posta inlägget eftersom det kommer ingen teckning i flera km... Men jag hann inte, så då kan jag skriva något annat. Hmm jo jag kan berätta lite mer om mig. 
Om jag ska plugga till ett prov får jag nästan jämt ont i huvudet. Vet inte direkt varför men ja. 
Nästa alla mina kläder består av minst ett onaturligt hål.. Finns igen bra förklaring
Jag harar verkligen små ljud. Tex host, sörpla, snora, smaska m.m men det gör inget om jag gör det själv.
Ja det var bara lite saker jag inte har skrivit förut som du kanske inte visste. 
Nu är teckningen tillbaka så hejsvejs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback