» Doomkyrkan

Domkyrkan 
 
Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag hann inte...
Hej! 
Idag är det äntligen fredag och det är skola och när jag kommer hem sen så ska jag städa och titta på tv.
Om jag ska skriva om igår så var det en rolig dag! Först var det skola och sen efter skolan gick jag och några andra hem till Cornelia och där var vi i ungefär en halvtimme för konfimanderna skulle träffas på station vid kvart i. Sen åkte vi med tåget till Linköping och där så åt vi först på Burger King och sen gick vi och shoppade i 40min. Jag köpte bara en mascara.. Sen så skulle vi träffas vid domkyrkan och sedan gå på mässa. Det var väldigt mäktigt i den stoooora kyrkan! 
Sen så skulle vi ses vid stationen 19.10 så vi hann smita in i några mer affärer och sen gick vi till stationen, det var roligt ;). 
Sen tåget hem men jag gick av i Mjölby. Sen var det bara att åka hem och plugga... Och nu sitter jag i bussen. 
Ha en bra fredag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback